go make a mountain out of it



1,2,3 och mina fem veckor är över. snipp snapp snut nu tar drömmen slut. tillbaka i verkligheten i oslo med en konstig känsla i magen, liksom inte hemma längre, fick inget lugn i kroppen av att promenera karl johan ner såsom jag gjort de senaste fyra eller fem åren. tyckte mest det var konstigt att behöva ha skor på fötterna.
har än så länge inte ens varit intresserad av att springa ut i natten och upp på fästningen för konserter och öl i plastglas och svepas med i sommargungets oslo. jag är ganska ointresserad. jag längtar hem till sofie och helsingborg, till pappas trädgård och mammas vidervärdiga kaffe karlsson. jag längtar tillbaka till läppiercingar och den vackraste stranden av dom alla. näspussar, snäckskal, barfotadans och det enkla livet.
jag har stora beslut av ta. jag måste prata med min soulmate min sofie, hon vet allt om min rastlöshet mina vingar i bröstet.
jag tror det är dags att fly igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you i love you i love you! snart ses vi! åh vad jag ska pussa sönder dig loppan!

2010-07-20 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0